Inlägg 26

LEDIG! Efter två dagar i rad av jobb och anställnings-interrvju. Först så ville dom att jag skulle jobba idag också, men då det är Brittiska natt-mästerskapen ikväll så kunde jag inte jobba hela dagen, så mitt skift gick till någon annan. Och klart, det vore ju fint med lite mer jobb, men att springa upp och ner för den där trappan och stressa runt för att sen tävla, hade kanske inte varit optimal uppladdning. Så istället ska jag på en café-öppning och försöka övertala dom att anställa mig måndag/onsdag/torsdag. FÖR JAG HAR TVÅ DAGARS FULLT JOBB! Tisdagar och Fredagar så jobbar jag 08:30 till 17:30/18:00, det innebär i och för sig att det inte kommer att bli några ban-intervaller, men vem bryr sig när jag har två dagars jobb?!
 
Igår så hade jag först en intervju med ett anställnings-bolag och den gick helt enligt planen. Dessvärre så verkar det vara för högstadiet, och vet inte hur självsäker jag känner mig med att undervisa 14-16 åringar i engelska...
Sen så jobbade jag 11-18 och efter det så sprang jag från caféet upp til Godwin där jag mötte upp med Rachel och Alex för att köra sprint-intervaller i mörkret. Det var sjukt svårt och grymt kul! Men jag antar att jag inte springer tillräckligt fort, jag blir inte så trött som jag vill, men kanske att det kan vara något nytt? Så ikväll så är planen att hålla sig till den planen...
 
I går morse så ringde klockan åter igen tidigt, och 10 över sju så var jag påväg hemifrån och halv åtta så började dagens pass. Samma som för två veckor sedan, med skillnaden att jag inte skadade mig denna gång.
Men det mest överraskande var att jag tyckte mig se en tjej med Värnamo IFK topp, och jajamänsan, så var det. Hon hade precis kommit hit, för en vecka sedan och kommer stanna till sommaren, vad är Oddsen för det? Dom två gånger förra året som jag träffade svenskar så var det alltid planerat...
 
Nu ska jag ladda med gratis cup-cakes!
Puss&Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback