Inlägg 33

Detta börjar nästan likna förra året, sorry!
 
Men som sagt, internet har varit knepigt. Nu är vi i alla fall utrustade med både internet, tvättmaskin och jag har fått en säng! UNDERBAAART!
 
Typ lika underbart som förmiddagens/morgonens intervaller med Laura och Anwen i kylan och solskenet. Eller som söndagens afternoontea med Matt efter ett träningspass i värsta hagelstormen, kaffe och varm Scone var klart bästa medicinen för det! 
I torsdags så var jag på min första någonsin, gala! Det var en random-Sheffield-gala och Jonty's var ett av fem caféer som var nominerade. Vi vann tyvärr inte, men kvällen var super-lyckad! Och alla var fett sletna i fredags, haha!
 
Min nya skor har kommit, så paret med air-condition får stanna i källaren. Jag har ett bank-konto, och ett kort med pengar på efter dagens arbetspass! 5 dagars jobb förra veckan och fyra dagar denna, så jag håller mig sysselsatt!
 
Till helgen så är jag bjuden på Prinsess-kalas och på fredag är det Prinsess-tårta (inte grön med ros på, nejnejnej, en i priness-form) bakning som gäller.
 
På lördag så är det jobb-kalas-barnvakt som gäller och hur tusan jag ska hinna träna är en gåta, speciellt med tanke på att gymmet har fått för sig att Påsk-öppet är något som man borde ha i tre veckor, say whaaaat?! Men det löser sig nog!
 
Puss&Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback