Inlägg 28

Jag hoppas er Valentines day har varit underbar, för min är Amazzzing.

I förmiddags så gick jag och Walesaren till Candie Cakes, ett mysigt litet café som öppnade i helgen. För att vara ärlig, jag kommer antagligen inte att gå tillbaka, men det var ett mysigt sätt att spendera en förmiddag. Sen så var det lite job-hunting innan vi hämtade upp SPRINTERVALS KARTOR!
I dag så kunde vi faktiskt vara med på det "riktiga" träningspasset, och det var klurigt som tusan, med extra "okorsbara" murar som inte fanns i verkligheten...
Efter en hel del förvirring, då jag och Matt lyckades slarva bort varandra, så lagade vi en helt grym 3-rätters, jag gjorde för- och efterrätt medans Matt fixade huvudrätten!
Såååå...
 
Starter:

Rödbett & lövsallad med grillad Agvare Chevré-ost med tunnbröds-chips.
 
 
Main:
 
Dill stekt lax med pesto och feta täcke med rostade grönsaker och Pesto-quinoa. 
 
 
Dessert:
 

Chokladfondant med mörk choklad, creme fraiche och färska jordgubbar.
 
Nu så ska jag rulla upp till sängen!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback