Inlagg 1

Saaaaa... (med en punkt over, ja, jag tror ni fattar) tillbaka i landet dar solen adrig skiner och dar mackor verkar vara synonymt med foda. Men vad gor det nar en promenad ut till brevladan ar det samma som ett lattare backpass och vyerna ar helt sjuuuuukt underbara. Inte for att jag har sett nagot an, forstod att vi maste ha passerat toppen pa berget under onsdagens langpass da det borjade ga utfor igen, men regnet och dimman gjorde det omojligt att riktigt veta.
Annars sa maste jag saga att Nottingham ar en av mina topp tre brittiska stader vad det galler sinnessjukt mysig stadskarna, och att det aldrig forr varit sa enkelt att imponera, jag behovde bara informera om att jag harstammar fran ett kallare och nordligare klimat!
 
Det finns ju en forsta gang for allt sager dom och kanske behover man aka till Wales for att bli nersprungen av en galen hund under ett intervallpass. Men alla ben holl och blamarkena pa smalbenen far mig bara att se mer hardcore ut. 
Nu ska jag forsoka skaka liv i varldens trottaste Walesare.
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback