Inlägg 13

Trött trött trött!
Men oh så glad! Och det är vinter här, vinter på riktigt! 
Jag gick på ytterliggare en liten promenad idag, i snöovädret, och jag fick en hel massa positiv respons! Dom flesta sökte faktiskt någon, även dom som inte hade lappar uppe. Så jag delade ut en hel del CVn och nu så kan jag bara hoppas. Under tiden, träna på, och det är något jag verkligen gjort idag!
Hade tänkt att bara köra cirkelträning, men då frågan om någon ville följa med ut på en liten lätt runda efter passet så hörde jag mig själv svara JAG! Och där efter... den lilla "joggturen"  blev en dryg mil lång runda med en medelfart på 5:20/km, kanske inte låter så imponerande, men med hänsyn till stigningen, 193 m, så är istället den siffran 4:53/km- och det mina vänner, är inte mitt jogg-tempo, i vilket fall inte i 55 minuter! Men det var kul, och nu kan jag sova gott! 
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback