Inlägg 16

Ingen lycka men ändå  lycklig!
Jag var på London road idag, tänkte att jag skulle lämna ut en hel del CVn, men där fanns mest små närbutiker eller dags-stängda restauranger. Sen så var planen att gå till Thelmas, ett av caféerna som jag besökt tidigare och som sökte en deltids anställd, men som ville ha en speciell ifylld blankett så jag fyllde i den och gick för att lämna den idag. Men när jag kom dit så hade dom ändrat sig och sökte inte längre hjälp.
Men nu när jag satt här i soffan och lyssnade på Vi i femman/Kollade på skid-SM så ringde Jontys (http://www.madebyjonty.co.uk/) och erbjöd mig att komma och provjobba nästa onsdag! YEAH
 
Något säger mig att kvällens back-intervaller kommer att gå hur enkelt som helst!
Att Sagas skolklass verkar äga skiten ur Hjortsjöskolan samt att Anders Södergren (han är hur kramgo som helst) åker som en gud gör ju inte saker värre. Att gårdags kvällen dessutom innehöll quinoa-falaffel och en hel del Häagen Dazs glass (om man har rabatt plus att glassen är nersatt i pris så måste man köpa minst två förpackningar) gör ju inte saken sämre.
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback