Inlägg 16

Och så där var det avklarat! Mötet idag gick helt enligt planerna och förhoppningsvis så kommer det att dimpa ner ett brev i brevlådan om sådär en två veckor!
Så nu är det bara breven från Polisen kvar och sen så kan jag öppna bankkonto och börja jobba, jippie!
 
Det blev inte dom väntade intervallerna igår utan istället 6 x 1/2 mile (4,8 km) på snöiga sliriga vägar. Mina ljumskar värkte, det har dom gjort lite till och från, men igår var det helt klart värre. Jag misstänkte dock att det hade med styrkan i måndags att göra, och det verkar som om jag hade rätt, för det är bättre idag.
Men idag så har jag faktiskt inte tränat(!) Igår så tömde jag två paket på näsdukar och nös konstant tills det att jag gick och la mig. Så även om jag kände mig bättre idag på morgonen så blev det vila, har man bestämt sig för att vara försiktig så har man!
 
Så förutom att sitta på Jobcenter i en timma så har jag hunnit med att fylla i en del papper och baka knäckebröd (det tar slut hela tiden!) vanligt bröd (som jag gjorde till sex muffins) och kokat quinua (för jag misstänker att Rachels plan om att komma hem tidigt kanske inte riktigt kommer att gå i verket, så att förbereda måste ju vara okej?)
 
Nu så ska jag avsluta min jobbansökan!
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback