Inlägg 20

Det här med att betala i tjänster är tydligen inte bara ett dåligt OLGY skämt utan något som faktiskt går att applicera på verkligheten, eller vad sägs om en kvälls barnpassning mot en sjukgymnast undersökning? Ohyes!
Bara lite stel var Kims dom när jag pratade med henne i telefon igår. LITE STEL?! Jag kan ju inte gå! Men, men, hon lovade att kolla på mig senare under kvällen och var lite lugnare då jag gick in till stan för att träffa Jenny (och sex månader gamla Alex!) Fika på ett ganska nytt Mexikaskt café/restaurang. Och vilken chokladmjölk, det säger jag bara. Grym  vattenlöpnings återhämtning. 
Senare så åkte jag med Kim och Jack och Ella till en innomhus lekplats där vi i åtminstonde 2 timmar sprang runt och lekte av oss (kanske lika mycket jag som barnen). Jag avslutade kvällen med att vara hembjuden till  Kim och Richard på en Curry. Igår så kom också Alex hem igen efter en vecka i Liverpool och en helg i Berlin (där hans syster är Opera sångerska, hur coolt är inte det!?) så jag är inte längre ensam i huset.
Alex hade med sig en present, choklad som man sätter i en kopp och sen häller på mjölk/kaffe!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback