Inlägg 22

Ibland så tar det en himla tid att göra inte speciellt mycket alls, idag är en sån dag. Jag sov i och för sig länge, nästan till 9(!), verkar inte vara van vid att jobba. Sen så har jag städat, tvättat, hängt tvätt, handlat, beställt bussresa till LONDON, min julklapp till Waelsaren och vi åker i morgon (: och lagat mat. Packat lite också, annars typ ingenting. Men strax så ska jag gå bort till Jenny (och Alex).
Men till det mer intressanta, gårdagen! 
Det kunde knappast ha börjat bättre, efter 5 minuter så lyckades jag skära mig i fingret och var en millisekund ifrån att bloa ner hela burken med Caféets choklad-pulver, men snabba reflexer is the shit!
Jag ska inte påstå att allt gick helt enligt plan, men det kunde varit bra mycket värre! Och jag lärde mig mer och mer ju längre tiden gick. Och när klockan så slog tre (eller 20 över) och jag ätit upp min quinoa, avokado och kyckling sallad (maten är helt sjukt god!) och skulle gå hem så var det med ett, "här får du dina pengar så ses vi igen på måndag!" JAAAAAAAAAA!
Jobbet är mitt! Jag kan räkna med två-tre pass/vecka. Personalen var sjukt trevlig (allra roligast hade dom åt min diet) och Caféet är sjukt mysigt. Men nu måste jag dra så jag hinner hem igen innan vi ska iväg och springa orientering. (Ser betydligt mer fram emot detta än dom 1 h och 45 minuterna på cross-trainern igår, men vad gör man inte för sin syster, någon måste ju ta ansvar för att den där träningsdagboken uppdateas ordentligt!)
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback