Inlagg 3

Detta med tata blogginlagg verkar ha blivit en vana, jag kan inte lova att det kommer att fortsatta pa detta viset, men jag ska gora mitt basta!
Gardagens langpass var tjaaa.. jag kan ju saga att jag nastan grat av lattnad da jag tillslut kunde se taket pa fritidscentret dar vi parkerat. Att det da aterstod en 4 minutersklattring gjorde mindre.
Bergen fanns dar liksom dom underbara vyerna, men all gnutta energi var forsvunnen da jag landade brevid bilen efter 2 timmar och 15 minuters lopning. Sa istallet for att aka hem och handla och slanga ihop en liten lunch sa blev det kaffe och macka inne i fritidscentret, och det kunde inte ha suttit battre!
Dagens morgonjogg blev en kort sadan, med lopskolningen iraknad 40 minuter, men halv sex sa har jag overtalat Walesaren att vi maste ga pa cirkeltraning, Sa nu ska muskler pumpas! Eller typ..
Forst sa ska vi kaka UNDERBAR laxpasta som jag svett-handlade till innan idag. Joo, jaaa, man far diverse konstiga blickar nar man kommer in i affaren kladd i traningsklader, men da det i dag bara var en jogg pa schemat sa rann i alla fall inte svetten ner pa golvet, och da ar det OKEJ!
 
Puss&Kram

Kommentarer
Ingegård wadensjö säger:

kul att höra av dig

Svar: tack! nu kan du hålla dig uppdaterad! (;
Amanda Leo

2013-01-20 | 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback