Inlagg 5

Nej, inget svenskt tangentbord i dag heller, det kommer till helgen!
Saa, sista dagen i Aber. Vaskorna ar nastan packade (traningskladerna till dagens jogg och lite annat smatt och gott som jag spridit runt omkring mig gar fortfarande att hitta, men annars sa!) och biljett och railway card ligger i planboken. Men jag aker inte forran 15.30, sa an har jag lite tid har (att skriva blogg inlagga och fica naglarna pa kanske?!). 
Det blev ingen traning igar, jag misstanker att jag kan ha en urinvagsinfektion och tanker att det kanske darfor kan vara smart att ta det lite lugnt. Sa istallet akte jag och Walesaren pa utflykt, Devils bridge. 
Sa en luchpromenad bland vattenfall innan vi korde vidare till vattenreservoaren utanfor Aber. Helt vindstilla och vattnet som en spegel, sa fint! Jag ska forsoka lagga upp bilder sa fort jag kommer till Sheffield!
Vi borde fa pris for att lyckas sa bar vad det gallde vadret. Inte en droppe regn innan vi parkerade utanfor mataffaren for att handla lite lunch, da borjade det regna och sen slutade det inte forran mitt i natten, men vad gjorde det?!
Vi ses i Sheffield!
 
Puss&Kram
Amanda
Aberystwyrth slott 2013-01-09

Kommentarer
Pappa säger:

Riktigt bra bild!

Svar: jag vet, jag ska se om jag kan hitta den som tog den (;
Amanda Leo

2013-01-20 | 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback